۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85381649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان به بهره برداری رسید

ایلام - ایرنا - همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب و با حضور استاندار ایلام، سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در شهرستان ایوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز جمعه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) شهرستان ایوان، با بیان اینکه آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است، اظهار کرد: علم توام با تربیت برای دانش آموزان زمینه‌ساز توسعه هر کشور است.

" حسن بهرام نیا" تصریح کرد: مصداق بارز علم بدون تربیت و تهذیب نفس حادثه هیروشیما و ناکازاکی و علم توام با تربیت، سازندگی و پیشرفت را برای هر کشوری به دنبال دارد.

استاندار ایلام یادآور شد: تحولات بسیار چشمگیری بعد از انقلاب در کشور و استان ایلام در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، زیربنایی، بهداشت، درمان و… ایجاد شده است

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی استان طی ۲ سال خدمت دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل پنج برابر افزایش یافته است، افزود: مجموع زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان قبل آغاز فعالیت دولت سیزدهم تنها ۱۴ زیرساخت بود که این زیرساخت‌ها اکنون به ۵۰ فضای و زیرساخت بسیار مجهز افزایش یافته است.

سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان به بهره برداری رسید

بهرام نیا با ارائه پیشنهاد به آموزش و پرورش استان در زمینه اختصاص زنگ انشاء به روایت پیشرفت هر منطقه، افزود: زنگ انشا در سطح مدارس استان با موضوع دستاوردهای دولت ( اقدامات شاخص زیرساختی و توسعه‌ای) در هر شهرستان نواخته شود که با توجه دستاوردهای متعدد دولت و وجود بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان، انشاهای برتر شهرستان ها و استان معرفی و تجلیل شود.

استاندار ایلام بیان کرد: این همان جهاد تبیینی است که مدنظر مقام معظم رهبری است، این بهترین موضوع برای مقابله هجمه و سیاه نمایی دشمنان است.

وی عنوان کرد: طی۲ سال اخیر همچنین در زیرساخت‌های شهری شهر ایوان تحولی صورت گرفته است.

سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان به بهره برداری رسید

سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس عصمت، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید مرادی به ترتیب به ۹۰۰ - ۸۷۰ - ۸۷۰ مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مشارکت مسئولیت‌های اجتماعی(شرکت نفت) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha