۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85381549
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان به بهره‌برداری رسید

ایلام - ایرنا - درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز جمعه در مراسم افتتاح این مرکز درمانی در شهر ایوان، اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم خدمت‌بی‌وقفه به مردم است و همواره در راستای رضایتمندی مردم همه توان خود را بکار گرفته است. وی اظهار داشت: این درمانگاه که امروز به بهره‌برداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می شود.

"حسن بهرام نیا" با بیان اینکه آنچه که در دولت سیزدهم به آن توجه ویژه شد جوانی جمعیت و سلامت خانواده‌ها استف گفت: همه مدیران در ایجاد مهد کودک، اتاق مادر در ادارات و اعطای مرخصی زایمان اهتمام داشته باشند چراکه این قانون است و باید اجرا شود.

کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با ۹۷۰ متر مربع زیربنا توسط موسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز افتتاح شد.

درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان به بهره‌برداری رسید

علاوه بر تیم‌های مراقب سلامت، ماما، پنج واحد دندانپزشکی در این کلینیک فعال می‌شود.

بلوار آیت الله خامنه‌ای( مدظله العالی) شهر ایوان افتتاح شد

استاندار ایلام در آیین افتتاح بلوار آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) شهر ایوان، گفت: توجه به حقوق شهروندی در این دولت مورد توجه قرار گرفته است که ایجاد مبلمان شهری، فضا و منظر شهری در واقع مصداق بارز حقوق شهروندی است.

بهرام‌نیا افزود: تاکید کردیم که همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعمیر، مرمت و زیباسازی ادارات اقدام کنند که در این حوزه شهرداری ایوان خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ایوان در مقایسه با ۲ سال گذشته خوب عمل کرده است، یادآورشد: عملکرد شهرداری ایوان طی دو سال گذشته رضایت‌بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اربعین و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به شهرداری ایوان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با اشاره به انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان پس از سالها، گفت: سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل انتقال پرونده مالیاتی نقت و گاز وارد استان می‌شود که این اعتبارات صرف زیرساخت‌ شهرداری‌ها، راههای عشایری و دهیاری‌ها می شود.

درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، برای این پروژه (بلوار آیت الله خامنه‌ای) به طول ۷۰۰ متر بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان ایوان با حضور در گلزار شهدای ایوان، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد.

بهرام نیا تصریح کرد: اوج جشن‌های دهه فجر، یوم الله ۲۲ بهمن است که در این روز برای اعتلای دین و ایران اسلامی حضوری حداکثری و پرشور خواهیم داشت.

وی ابراز کرد: امروز افتخاری بزرگی نصیب ما شد که در نهمین روز از دهه فجر با شهدا تجدید میثاق کنیم و در راستای با خط مشی انقلاب که توسط امام ( ره) تدوین شد حرکت کنیم.

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه دهه فجر از جمله برنامه های سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha