۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1048
کد خبر: 85379550
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اردوی راهیان پیشرفت در خاش برگزار شد

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبر: 85379550
اردوی راهیان پیشرفت در خاش برگزار شد

زاهدان - ایرنا- اردوی راهیان پیشرفت با همکاری دانشگاه و قرارگاه سازندگی سپاه با هدف معرفی خدمات و دستاوردهای نظام و آشناسازی دانشجویان و دانشگاهیان با پروژه در حال ساخت راه آهن خاش - ایرانشهر - چابهار در مسیرهای سخت گذر برگزار شد.

به گزارش ایرنا یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دولت سیزدهم تحقق یافت، اجرای پروژه شاخص راه آهن خاش - زاهدان، خاش - ایرانشهر - چابهار و نیز راه اندازی قطار مسافربری خاش به زاهدان است.
اهمیت دادن به مقوله جهاد تبیین و بیان خدمات نظام و تداوم خدمت رسانی، سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم می شود.
جانشین فرماندهی سپاه خاش گفت: برپایی اردوی راهیان پیشرفت در منطقه عمومی خاش با هدف آشناسازی دانشجویان و اساتید از خدمات نظام و چگونگی خدمات رسانی به مردم در شرایط دشوار و در مناطق سخت گذر انجام شد.

سرهنگ پاسدار علی عزیزی افزود: سپاه در راستای انجام وظایف محوله برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در ایجاد اشتغال برای مردم منطقه نقش بسزایی داشته در مبحث تامین امنیت و کاهش دادن آسیب‌های اجتماعی تاثیرهای مثبتی به دنبال دارد.
مدیر پروژه خط آهن خاش به ایرانشهر و زاهدان بیان کرد: پروژه شاخص راه آهن چابهار به زاهدان از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده و با نگاه ویژه معظم له، با حمایت های دولت، قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، موسسه راه سازه و همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف، مشارکت مردم با قوت در حال اجرا است.
حامد رزاقی اظهارکرد: بسیار خوشحال هستیم که با تلاش و پیگیری های مستمر و انجام کارهای جهادی توانستیم پروژه خط ریلی خاش را تکمیل و به بهره برداری برسانیم و هم اینک در قسمت خط ریلی خاش به ایرانشهر نیز اقدامات قابل وصفی در حال انجام است.
پروژه‌ زیرسازی راه آهن چابهار به زاهدان در محدوده قطعه ۶ که در حوزه خاش قرار دارد، به طول ۵۶ کیلومتر در حال اجرا بوده بیش از ۴۰۰ نیرو مشغول به کار دارد که ۷۰ درصد آنها بومی بوده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶۷ دستگاه ابراهه، سه تقاطع و چهار پل خاص در مسیر آن اجرا شده و بر حسب اظهارات مجری پروژه تا اواخر مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha