۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85377121
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«نجوای قلم»؛ نمایشگاه فجری دانشجویان هنر قلم‌زنی

تهران- ایرنا- نمایشگاه-کارگاه هنر قلمزنی با عنوان «نجوای قلم» در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، نمایشگاهی با بیش از ۱۵۰ اثر از ۲۳ هنرمند رشته قلمزنی که هنرجو یا فارغ‌التحصیل این رشته در جهاد دانشگاهی هنر هستند.

به گزارش ایرنا، دهه فجر که از راه می رسد کشور سرشار از جشن و جشنواره است، رویداد فرهنگی و هنری از شهر تا روستا، از مدرسه تا دانشگاه، از تالارهای نمایش تا سینماها، هنرمند و دانشجو و زن ومرد، فرقی نمی کند پیر و جوان هنرجو یا فازغ التحصیل، هر هنری داشته باشند، سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

در این ایام دانشگاه‌های هنر از غافله این رویدادهای فجری عقب نیستند، نجوای قلم نمایشگاهی است که جهاد دانشگاهی هنر به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برگزار کرده است.

رویداد «نجوای قلم» نمایشگاهی شامل بیش از ۱۵۰ اثر از ۲۳ هنرمند رشته قلمزنی سراسر کشور است که اغلب هنرمندان فارغ‌التحصیل قلمزنی جهاد دانشگاهی هنر هستند. آثار این نمایشگاه در قالب‌های تابلو، حجم و زیورآلات است.

نجوای قلم نمایشگاه آثار هنر سنتی و اسلامی قلم‌زنی از هنرمندانی ۶ استان کشور با مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان جهاد دانشگاهی تهران است و تا ۱۷ بهمن ماه امسال در محل نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران دایر است.

«نجوای قلم»؛ نمایشگاه فجری دانشجویان هنر قلم‌زنی

همچنین مرکز آموزش‌ تخصصی جهاد هنر که از برجسته‌ترین مراکز تعلیم و تربیت هنرمندان حوزه قلمزنی است، زمان برگزاری این رویداد، برای هنرمندان این عرصه کارگاه‌های آموزشی رایگان در محل نمایشگاه برگزار می‌کنند.

رویداد هنری «نجوای قلم» از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر، جنب کلینیک دانشگاه تهران میزبان علاقه‌مندان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha