۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85373578
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

شرق هرمزگان کانون بارش‌های شدید/آماده باش همه دستگاه‌های امدادی

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: بیشتر بارندگی ها مربوط به شرق استان و در شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد خواهد بود و با توجه به شدت این بارندگی ها، همه دستگاه های امدادی هرمزگان به حال آماده باش درآمده اند.

مهرداد حسن‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از قبل هشدار سطح نارنجی هوا و دریا صادر شده بود و نشست فوق‌العاده ستاد بحران روز گذشته تشکیل شده و تمامی دستگاه های امدادی، خدماتی و اعضای ستاد بحران شهرستان ها آماده باش کامل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: پیش بینی شده بود که تمرکز بارش ها از بامداد امروز جمعه آغاز شود و تا بامداد شنبه ادامه پیدا کند که برای شرق استان این بارش ها شدیدتر است، البته مقداری از بارش ها در برخی مناطق کاهشی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: به پیمانکارانی که در بستر و حریم رودخانه ها مشغول به کار هستند اطلاع رسانی لازم در رابطه با بارش ها و خروج از محل فعالیت انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ضمن تامین ماشین آلات مورد نیاز برای مواقع ضروی، نیروهای هلال احمر و اورژانس نیز در آماده باش کامل هستند.

حسن‌زاده تاکید کرد: مردم از ترددهای غیر ضرور، توقف در حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات شرق هرمزگان خودداری کنند.

مجموع بارش اخیر استان تا ساعت۰۶:۳۰ بامداد روز جاری، جمعه، ۱۳ بهمن ۱۴۰۲" ︎پارسیان ۱۶.۶، ︎بشاگرد ۱۲.۶، ︎سیری ۴.۶، ︎بستک ۴.۰، ︎ابوموسی ۳.۱، ︎جاسک ۲.۹، ︎بندرعباس ۲.۰، ︎رودان ۱.۶، ︎لاوان ۱.۶، علوی ۱.۵، ︎بندرلنگه ۱.۰، ︎کیش ۰.۸، ︎حاجی آباد ۰.۶، ︎قشم فرودگاهی ۰.۵، ︎بندر خمیر ۰.۵، ︎میناب و شهر قشم کمتر از کمتر از یک دهم میلی متر گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha