۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85373473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار فامنین: ۶۰ طرح آماده افتتاح و کلنگ زنی شد

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان فامنین گفت: دهه مبارک فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که از این تعداد ۵۵ پروژه افتتاح و پنج طرح کلنگ زنی است.

سید روح‌الله حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و پنج طرح عمرانی نیز با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» تدوین و پیش‌بینی شده است ادامه داد: در مجموع ۲۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان فامنین اجرایی می شود.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: از جمله طرح های عمرانی شاخص این شهرستان افتتاح سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است که بعد از یه دهه آغاز به کار و با حضور استاندار افتتاح می‌شود و در اختیار باستانی کاران قرار می گیرد.

حسینی افزود: بهره برداری از ۱۳۵ واحد مسکن مقاوم سازی شده با همت اداره کل بنیاد مسکن در سطح شهر و روستاهای فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی بتن آماده فراز بتن مرتضوی از دیگر پروژه های شاخص دهه فجر در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: کلنگ زنی مجموعه ساختمان هلال احمر شهرستان فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی چرم کومه به همت اداره کل صمت از دیگر طرح های شاخص این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: پروژه های زیرساختی از جمله بهسازی معابر و آسفالت ریزی در ۲۴ روستا با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال اجرایی می شود بخشی از آن در هفته دولت امسال انجام شده است.

حسینی ادامه داد: حضور پزشکان در قالب اردوهای جهادی و خدمات رسانی به مردم در روستاهای کم برخوردار، برپایی یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و تبیین دستاوردهای انقلاب در شهرستان فامنین پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تمامی برنامه های اجرایی با رویکرد افزایش مشارکت انتخاباتی تدوین شده است و نتیجه عملکرد مسوولان در افزایش رضایتمندی مردم و مشارکت انتخاباتی اثربخش است.

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه مردم فامنین همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس ۳۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که نسبت به جمعیت شهرستان چشمگیر است.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان در ۴۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha