یک‌هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در خمین ایجاد شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85372950
یک‌هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در خمین ایجاد شد

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی با اشاره به بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۱ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان خمین در دهه فجر گفت: این تعداد طرح یک‌هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در زادگاه امام راحل ایجاد می‌کند.

فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر حاشیه بهره‌برداری طرح سردخانه ۲ نداره بالای صفر خمین در جمع خبرنگاران، افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می شود.

وی ادامه داد: هشت طرح از مجموع طرح‌های افتتاحی در خمین اقتصادی و باقی طرح ها عمرانی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: بیشتر طرح‌های اقتصادی توسط بخش خصوصی و طرح‌های عمرانی توسط بخش دولتی آماده بهره برداری شده است.

مخلص الائمه تاکید کرد: بهره برداری از این طرح ها در دهه فجر در راستای نگاه دولت سیزدهم در نهضت اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

وی یادآور شد: یک‌هزار و ۷۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در استان مرکزی افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا ، سردخانه دومداره بالای صفر، پروژه ۳۰ واحدی مسکن ملی و مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روز از دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در خمین بهره برداری شد.

گلباران قبور شهدا ، دیدار با خانواده شهید سید حسن اشرفی، نواختن زنگ انقلاب، گلباران محل تولد امام خمینی (ره) و حضور در شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین برنامه های استاندار مرکزی در نخستین روز از دهه فجر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha