۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85369180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح باشگاه بچه‌های مسجد در کردستان آغاز شد

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85369180
طرح باشگاه بچه‌های مسجد در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- طرح باشگاه بچه‌های مسجد (یاوران مسجد) با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان کردستان آغاز شد و تا ۱۱ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان روز دوشنبه در این رابطه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: ستاد کانون‌های مساجد درنظر دارد با اجرای این طرح، اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد کند و در واقع به تشکیل حلقه‌های میانی در سطح مساجد کمک کند.

بهزاد کیامهر افزود: افزایش تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون‌ها درسطح کشور، زمینه‌سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه‌های مسجد از جمله اهداف اجرای این طرح ملی است.

وی ادامه داد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه‌های مسجد به واسطه ثبت اعضا و تکمیل کادر و ارکان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه کانون‌ها می توانند از طریق ثبت نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه کشی شرکت کنند، گفت: اعضای کانون‌های مساجد استان با کسب حداقل ۵۰ امتیاز در هفته می توانند در قرعه کشی شرکت کرده و از جوایزی نظیر لپ تاب و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بهره‌مند شوند.

وی زمان اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد را تا ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در سه سطح "ستادهای استانی"، "سطح کانونی" و"اعضای کانون‌ها" اجرا می شود که سطح کانونی شامل "کانون‌های راهبر"، "کانون‌های معین" و "کانون‌های همگروه" است.

کیامهر با بیان اینکه قرعه‌کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود، عنوان کرد: شرط ورود به قرعه کشی، کسب حداقل امتیاز در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی و جوایزی اهدا می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مجموعه ستاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شاهد افزایش کیفی و کمی کانون‌ها و همچنین اعضای کانون‌های مساجد استان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha