آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس، هراز و فیروزکوه برفی است

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام آخرین وضعیت جاده‌های کشور اعلام کرد که محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه با بارش برف و باران همراه است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت محورهای کشور گفت: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و بار ترافیکی مشاهده نمی شود.

وی درباره شرایط جوی محورهای شمالی افزود: محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران–شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات می باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور وضعیت تردد برخی محورها همچون آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره ، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین عنوان کرد و گفت: تردد در این مسیرها به علت حجم بالای تردد و بارندگی به کندی انجام می شود.

شیرانی اضافه کرد: همچنین در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، کردستان ، زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران ، مازندران ، سمنان ، اصفهان ، مرکزی ، همدان ، قم ، لرستان ، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف هستیم.

به گفته او، بارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، فارس ، ایلام ، کرمانشاه ، خوزستان و یزد نیز گزارش شده و پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استانهای زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران ، مازندران ، همدان و یزد را داریم

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور محور خرم آباد – پلدختر به علت انجام عملیات عمرانی را تا اطلاع بعدی مسدود اعلام کرد و گفت: تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می گردد.

شیرانی اعلام کرد: محورهای پونل به خلخال، هشتگرد به طالقان، شهرکرد به مسجدسلیمان (گردنه چری و شاه منصوری) مسدود است.

همچنین به گفته او، محورهای سروآباد به پاوه، سی سخت به پادنا، گنجنامه به تویسرکان و وازک به بلده به دلیل بارش سنگین برف فصلی مسدود است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha