۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز به کار کرد

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲
کد خبر: 85364981
۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا- ۲ نمایشگاه تخصصی در حوزه نهادهای کشاورزی وآب و فاضلاب عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگاران گفت: این ۲ نمایشگاه تا ۷ بهمن ماه جاری فعالیت خواهند داشت.
رضا صفری با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نهاده ها و سیستم های آبیاری و آبرسانی، پهپادها و شرکت های مهندسی در حوزه کشاورزی است.
وی ادامه داد: برنامه های جانبی این ۲ نمایشگاه شامل برگزاری دوره های آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی ومنابع طبیعی استان است.
صفری درخصوص اهداف این ۲ نمایشگاه نیز بیان داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف کشاورزی، ایجاداشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی از اهداف این نمایشگاه هاست.
وی خاطر نشان ساخت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و در سالن های فردوسی، مفاخر و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه ها پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.
صفری در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این ۲ نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در ۲ نمایشگاه ۱۸۰ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۱۰۰ شرکت است؛ همچنین از اصفهان، تهران، مرکزی، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین ، گلستان ، یزد، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قم نیز در آن مشارکت دارند.

علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha