۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84950743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی کشاورزی و ادوات وابسته در قزوین

قزوین- ایرنا- سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری و آبرسانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته قزوین در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از امروز تا چهارم آذرماه به مدت چهار روز با مشارکت ۵۰ شرکت از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان و کردستان در معرض بازدید عموم قرار دارد.
مشارکت کنندگان محصولات و تولیدات خود را در زمینه‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری، نهال و نهاده، کود و سم، بذر و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نقش کشاورزی در توسعه اقتصادی و تأمین امنیت غذایی جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست از این رو با برگزاری رخدادهای نمایشگاهی در پی معرفی ظرفیت‌های این بخش به مردم هستیم.
احمد خورگامی اظهار داشت: آشنایی با استراتژی‌های نوین بازاریابی و تلاش برای شناسایی مشتریان و آشنا کردن متخصصان و جامعه مهندسی با آخرین فناوری‌های صنایع مرتبط با کشاورزی از اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: صنعت کشاورزی به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصاد کشور است که توسعه آن در راستای رفاه جامعه و تولید محصول سالم رابطه نقش مهمی را ایفا می‌کند و هر اقدامی در جهت نیل به خود کفایی در توسعه محصولات کشاورزی در افزایش درآمد ملی، توسعه صادرات و ایجاد اشتغال تأثیر مستقیم خواهد داشت.
خورگامی ادامه داد: با توجه به این مهم، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین امسال برای اولین بار برگزاری نمایشگاه کشاورزی را در ۲ مقوله کاملاً تخصصی در بخش ادوات و ماشین آلات و هم در بحث بذر و کود و نهاده و سیستم‌های آبیاری برای رفع نیاز بهره‌برداران استان را در دستور کار قرار داده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha