۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85364610
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروازهای فرودگاه اردبیل لغو شد+فیلم

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85364610
پروازهای فرودگاه اردبیل لغو شد+فیلم

اردبیل-ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از لغو پرواز هواپیمای شرکت ایران ایر از تهران به سمت اردبیل به علت کولاک خبر داد و اعلام کرد: دو شرکت آسمان و ماهان هم هنوز درباره انجام پروازهای امروز خود به مقصد فرودگاه تصمیم‌گیری نکرده اند.

محمد قصابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پروازهای روز چهارشنبه فرودگاه اردبیل اظهار کرد: امروز پرواز تهران به اردبیل ساعت ۹:۲۵ دقیقه از تهران به سمت اردبیل پرواز کرد و پرواز برگشت آن هم ساعت ۱۳ از سمت اردبیل به تهران انجام شد.

وی اضافه کرد: پرواز ساعت ۱۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به سمت اردبیل و به تبع آن پرواز برگشت از اردبیل به سمت این شرکت لغو شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل ادامه داد: امروز پرواز دو شرکت هواپیمایی آسمان و ماهان به برای ساعات ۱۳:۳۰ و ۱۴:۳۰ به سمت اردبیل برنامه ریزی شده بود که این شرکت‌ها هنوز برای پرواز به سمت اردبیل تصمیم‌گیری نکرده اند.

قصابی یادآورشد: در حال حاضر باند فرودگاه برف روبی شده و فرودگاه مشکلی از بابت پذیرش پرواز ندارد اما با توجه به کولاک و باد شدید شرکت‌های هواپیمایی باید در خصوص انجام پروازهای خود تصمیم‌گیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha