هدف گذاری برای تکمیل ۲۰۰ پروژه مهم  کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ۱۴۰۳

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای مهم دولت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام است که در استان ۲۰۰ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی هدف گذاری شده است.

به گزارش روز جمعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهانگیر شاهینی اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳ تلاش شده، درآمدها و هزینه‌های واقعی دیده شود و این بودجه مبتنی بر برنامه هفتم توسعه است.

وی افزود: تخصیص‌ها به ۲۰۰ پروژه‌ای در استان داده می شود که تا پایان امسال و پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در تخصیص‌ها به پروژه‌های فعال توجه می‌شود و پروژه‌های راکد موجب پیگیری قرار می گیرند.

شاهینی عنوان کرد: براساس مدل توسعه استان منابع مورد نیاز (مادی، مالی، اطلاعاتی و سرمایه انسانی) مورد بررسی قرار گرفته و طرق تامین آنها با توجه به کمبودهای موجود احصا شده است.

وی ادامه داد: به منظور تدوین برنامه توسعه استان در قالب برنامه های بخشی و اسناد بالادستی کارگروه هایی تدوین و در چهار گروه شامل زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی _ فرهنگی و آموزش _ پژوهش به ریاست استاندار اقدام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی مصوبات کارگروه‌ها پس از جمع بندی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به صورت قانونی قابلیت اجرا خواهد داشت و لازم الاجراست.

در پایان این نشست، مصوبات کارگروه زیربنایی ،توسعه روستایی، عشایری، شهری ،آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شده و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد و برخی از طرح ها نیز جهت بررسی بیشتر مجدد به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha