اعتبارات استانی طرح‌های عمرانی در لایحه بودجه ۳۵ درصد افزایش یافت 

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز وجرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات استانی طرح های عمرانی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به بوجه سال جاری ۳۵ درصد افزایش یافت که گام مثبتی برای توسعه استانها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد وحیدی روز شنبه در نشست توسعه و برنامه ریزی خراسان شمالی اظهار کرد: میزان اعتبارات تملک دارایی استانی در لایحه بودجه افزایش یافته و اختیار استان ها گسترده شده و امید می رود با این شرایط، اقدامات خوبی برای عمران و آبادی انجام شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان از محل منابع تبصره ۱۸ خاطرنشان کرد: این تسهیلات با رویکرد اشتغال آفرینی پرداخت می شود اما میزان عملکرد بانک ها خیلی مناسب نبوده است.

نماینده مردم بجنورد، راز وجرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان مصارف بانک های استان از میزان منابع آن بیشتر است گفت: انتظار می رود در این باره، موضوع تسهیلات تکلیفی بانک ها از مصارف بانک ها مجزا شود.

اعتبارات استانی طرح‌های عمرانی در لایحه بودجه ۳۵ درصد افزایش یافت 

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۲۹ آذرماه با ۱۵۴ رای موافق، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تصویب و موافقت حداکثری خود را اعلام کردند.

بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به مبلغ ۶.۴۷۹ هزار میلیارد تومان شامل منابع عمومی به مبلغ ۲.۷۳۷ هزار میلیارد تومان و بودجه شرکت‌های دولتی به مبلغ ۳.۷۴۲ هزار میلیارد تومان است.

منابع بودجه عمومی نیز شامل منابع عمومی به مبلغ ۲ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان و درآمد اختصاصی به مبلغ ۲۷۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

با تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس، کمیسیون‌های تخصصی به مدت پنج روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به جزئیات لایحه اعلام کنند و به مدت ۱۰ روز هم جزئیات در کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha