فراهم شدن زمینه آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در یزد/امسال ۱۴۴ مددجو آزاد شدند

یزد- ایرنا- نشست هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان یزد برگزار و با بررسی پرونده ۱۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد، زمینه آزادی آنها فراهم شد .

به گزارش شنبه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در این نشست از زحمات مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ، مدیر نمایندگی ، کارکنان و اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان به دلیل جذب کمک های خیر مندانه مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد قدردانی کرد و گفت: با کوشش های صورت گرفته در راستای فرهنگ سازی ، امروزه مسئله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد نهادینه شده است.

"غلامعلی دهشیری" در ادامه گفت: رسالت ستاد دیه توسعه و گسترش فضائل و نیکی ها در جامعه و همینطور تلاش در رهایی بده کارانی است که به دلایل غیر عمد در زندان به سر میبرند و می بایست بر حفظ اعتماد مردم به این ستاد مردمی کوشش شود زیرا اعتماد مردم بزرگترین سرمایه این ستاد مردمی بوده و خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر نقش ستاد دیه در خصوص جلوگیری از آسیب های اجتماعی گفت: با ورود یک فرد به زندان تا زمان برگشت وی چه آسیبهای زیادی به زندگی ، خانواده وی و جامعه وارد خواهد شد که تسریع در امور آزادی مددجویان جرائم غیر عمد مالی میتواند این آسیب ها را کاهش دهد.

در ادامه این نشست مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه در ۱۰ماهه سال جاری پرداخت و گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۴۴ مددجوی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه انجام گردید .

سید مسعود عظیمی، از تولید برنامه تلویزیونی ماه مهربانی جهت پخش در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: در تلاشیم تا با همکاری صدا وسیما با توجه به مقارن شدن نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ای بسیار شاد و متنوع را جهت پخش آماده نماییم.

در ادامه این نشست در خصوص اقدامات پیش روی ستاد اعم از برگزاری آیین تجلیل از عوامل گلریزان ها ، اجرای پویش به مناسبت روز پدر، برنامه ریزی آیین های گلریزان در سال ۱۴۰۳ گفتگو شد و ۱۲ پرونده از مددجویان مشمول کمک از ستاد دیه توسط مدیر نمایندگی قرائت و مصوبات این پرونده ها به امضای اعضای جلسه رسید.

در پایان این نشست با اهدای لوح و تندیس به دلیل همکاری مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در جشنواره عدلیه و رسانه قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha