۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85350825
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰۳ کیلوگرم شیشه از اتوبوسی در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، ۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم ماده مخدر شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز پنجشنبه افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید حسینی "سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به اتوبوس اسکانیا که از مبدا زاهدان به مقصد گنبد کاووس در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، مقدار ۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ یادآور شد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه روزی تمامی حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را رصد می‌کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان را به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند یکی از چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان و استان سیستان و بلوچستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha