استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر مطالبات بخش بهداشت و درمان این استان شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در دیدار با وزیر بهداشت مطالبات درمانی استان از این وزارتخانه را دنبال کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار ، با تقدیر از وزیر در راستای توجه ویژه به چهارمحال و بختیاری و ارسال تجهیزات قابل توجه درمانی در ۲ سال اخیر به استان و درخواست مطالبات کادر درمان استان، سرعت‌بخشی به توسعه زیرساخت‌های درمانی و مراکز بهداشت، افزایش پزشکان متخصص استان، تاکید بر توجه به عدالت در تصمیم گیری‌ها و بودجه‌ریزی‌ها با رویکرد مناطق محروم را در این نشست پیگیری کرد.

به گزارش ایرنا ، سهم حوزه سلامت استان از مصوبات دور اول سفر استانی رییس‌جمهور، ۱۵ مصوبه و طرح عمرانی بود، که از این تعداد تاکنون ۹ مورد اجرایی شده است.

برای اجرای ۱۵ مصوبه حوزه سلامت استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

پنج دستگاه ام.آر.آی پیشرفته در دولت سیزدهم برای استان خریداری و در این مدت فعال شد.

افزایش میزان دسترسی به خدمات بهداشت و درمان در روستاها از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد، تعداد پزشک عمومی از ۱۵ به ۳۷۴ نفر و تعداد بهورزان از ۹۰ نفر به ۵۲۰ نفر بخشی از اقدامات انجام شده در بخش سلامت چهارمحال و بختیاری است.

هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی، ۹ بیمارستان به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha