کدام آزادکار در کرواسی المپیکی می‌شود؟

تهران- ایرنا- برنامه و زمان برگزاری مسابقات کشتی اوپن زاگرب به عنوان یکی از مهمترین رقابت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی ماه در کشور کرواسی برگزار می‌شود. این نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی جهان در سال ۲۰۲۴ است و برای ملی‌پوشان ایران در ۲ رشته آزاد و فرنگی نیز حکم انتخابی تیم ملی دارد. بنا بر چرخه انتخابی تیم ملی ممکن است در برخی از اوزان نفر نهایی و نماینده کشتی ایران برای المپیک پاریس انتخاب شود.

براساس لیست اولیه رقابت‌های اوپن زاگرب رحمان عموزاد خلیلی، عباس ابراهیم‌زاده، یونس امامی،حسین ابوذری، محمد نخودی، عبدالله‌ شیخ‌اعظمی، هادی وفایی‌پور، کامران قاسمپور، امیرعلی آذرپیرا، امیرحسین زارع و امیررضا معصومی نمایندگان کشتی آزاد ایران در رقابت‌های زاگرب به شمار می‌روند.

بازگشت جردن باروز آمریکایی به وزن ۷۴ کیلوگرم و احتمال تقابل وی با یونس امامی و حضور کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم و احتمال تقابل وی با کایل اسنایدر آمریکایی می‌تواند از جذابیت‌های این دوره از مسابقات باشد.

همچنین در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز جدال امیرحسین زارع با امیررضا معصومی یا گنو پتریاشویلی از دیگر رقابت‌های جذاب پیکارهای اوپن زاگرب است.

سیددانیال سهرابی در وزن ۶۷، امیرعلی عبدی در وزن ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷، مهدی بالی در وزن ۹۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان کشتی فرنگی ایران در زاگرب هستند.

برنامه این مسابقات که با حضور نمایندگان کشورمان برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۹ دی: قرعه‌کشی تمامی اوزان آزاد و فرنگی

چهارشنبه ۲۰ دی: رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

پنجشنبه ۲۱ دی: رقابت‌های اوزان ۷۹، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

جمعه ۲۲ دی: رقابت‌های اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

شنبه ۲۳ دی: رقابت‌های اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

یکشنبه ۲۴ دی: رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲، ۹۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

مسابقات مقدماتی از ساعت ۱۲:۳۰ و رقابت‌های فینال و رده‌بندی از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha