۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85340016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده رایگان بانوان یزد از اتوبوس در روز زن

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85340016
استفاده رایگان بانوان یزد از اتوبوس در روز زن

یزد- ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یزد گفت: استفاده از اتوبوس شرکت واحد در روز چهارشنبه ۱۳ دی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برای همه بانوان رایگان شد.

"مهدی فعالی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تکریم جایگاه زنان و نقش آنها در ترویج استفاده صحیح از ناوگان حمل و نقل همگانی این پیشنهاد مطرح و به تائید هیات مدیره سازمان نیز رسید.

وی ادامه داد: رایگان شدن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری یزد در روز چهارشنبه این هفته برای همه بانوان رایگان است و شامل همه بانوان می شود و دختران نیز به عنوان مادران آینده می توانند از این طرح استفاده کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: نرم افزار اتو من نیز برای اطلاع رسانی به مسافران درباره زمان حرکت و توقف اتوبوس در ایستگاه ها راه اندازی شده و شهروندان عزیز یزدی می توانند با دانلود نرم‌افزار «یزد من» در قسمت اتو من از این ظرفیت استفاده کنند.

فعالی اظهار داشت: همه مسافران با استفاده این نرم افزار می توانند مقصد و ایستگاه مورد نظر خود را انتخاب و برای سفر شهری خود برنامه ریزی کنند و نظر سنجی و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات نیز مشخص شده و به مرور بخش های دیگر نیز به این قسمت اضافه خواهد شد.

تعداد اتوبوس‌های خطوط اتوبوسرانی شهر یزد ۱۷۰ دستگاه و ۲ دستگاه مینی بوس اعلام شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha