یادواره شهدای جبهه مقاومت و سردار سلیمانی در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره شهدای جبهه مقاومت و سردار حاج قاسم سلیمانی شامگاه یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی که جمعی از خانواده‌های شهیدان حضور داشتند مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: عزت و امنیت منطقه و ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام "سید جمال‌الدین نجم‌الهدی" در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، غزه و جبهه مقاومت افزود: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سرمشق بسیاری از ملت‌ها و مسلمین در مقابل زیاده خواهی‌ استکبارجهانی است.

وی تاکید کرد: باید این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی شهید سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان گسترش یابد.

این مسئول تصریح کرد: رمز اقتدار مسلمین و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این رویه روز به روز تقویت شود.

یادواره شهدای جبهه مقاومت و سردار سلیمانی در یزد برگزار شد

نجم‌الهدی یاد و خاطره حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را هم گرامیداشت و در خصوص فعالیت‌های علمی و فرهنگی ایشان مطالبی بیان و از دست اندرکاران مراسم‌های معنوی استان قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم به یاد شهدا و شهدای جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی برنامه عزاداری و مداحی اجرا شد.

برپایی چندین غرفه فرهنگی و پذیرایی از شرکت کنندگان جزو دیگر برنامه‌های مهم این مراسم بود.

ویژه برنامه مکتب حاج قاسم به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی ، شهید امیر حسین قربانی و سالگرد ارتحال عالم ربانی علامه محمد تقی مصباح و همچنین نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق یزد به مدت ۲ شب ادامه دارد.

هیات جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد و بسیج دانشجویی استان برگزار کننده این مراسم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha