۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85338767
T T
۴۹ نفر

برچسب‌ها

توقیف محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی و خودرویی با رانندگی فردی ۱۲ ساله

سمنان - ایرنا - نیروی انتظامی استان سمنان از توقیف یک محموله انواع کالای قاچاق در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و یک دستگاه خودروی فاقد پلاک با رانندگی فردی ۱۲ ساله در شرق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان روز یکشنبه به رسانه ها ابراز کرد: تریلی حامل ۸۹ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: با توجه به مدارک ناقص ارائه شده و اظهارات ضد و نقیض راننده، شک ماموران به بار خودرو بیشتر کرد و در بررسی دقیق‌تر مشخص شد تعداد زیادی کالای قاچاق در پوشش کالاهای مجاز در بار تریلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۸۶ هزار قلم کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه، مواد خوراکی، پوشاک، و ابزار براق کشف و ضبط شد.

این مسوول انتظامی با اشاره به اینکه راننده این خودرو قصد انتقال محموله را از یکی از استانهای شرقی به تهران داشت، اضافه کرد: ارزش محموله قاچاق کشف‌شده طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تداوم و تشدید طرحهای مبارزه با قاچاق کالا در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این عملیات بازداشت و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و پس از تعیین وثیقه روانه زندان شد.

توقف خودروی فاقد پلاک با رانندگی فردی ۱۲ ساله

رییس پلیس راه استان سمنان هم گفت: حین گشت‌زنی مامورین پلیس راه در محور شاهرود- آزادشهر یک دستگاه خودرو پراید فاقد پلاک با رانندگی شخصی ۱۲ ساله شناسایی، متوقف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ موسی بزرگی افزود: قانونگذار رانندگی بدون گواهینامه را جرم تلقی کرده و مجازات حبس نیز برای متخلف تعیین شده است و در صورت بروز هرگونه تصادف و حادثه، شرکت های بیمه هیچگونه تعهد و پرداختی در خصوص خسارت جانی و مالی ایجاد شده، ندارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha