۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85335335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام مشکلات زوج‌ها را نمی‌توان با مشاوره حل کرد

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: تمام مشکلات زوج‌ها را نمی‌توان با مشاوره حل کرد و هر چقدر هم که روانشناس با آن‌ها صحبت کند فایده‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نقی سیاهکالی مرادی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین با بیان این مطلب افزود: هنگامی که فقر و اعتیاد و ‌مسایلی از این دست در جامعه وجود داشته باشد و اقتصاد افراد به صفر برسد،کار از روانشناس گذشته و مشاوره تاثیری نخواهد داشت.

وی در پاسخ به درخواست آموزش‌های پیش از ازدواج برای دانش‌آموزان استان قزوین، بیان کرد: در مورد دانش‌آموزان با خانواده‌های متعددی سر و کار داریم و تا حدودی می‌توانیم در خصوص ازدواج و طلاق صحبت کنیم، اما می‌توان برای خانواده‌های این دانش‌آموزان نشست‌های مشاوره برگزار کرد.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه باید بسترهای مشاوره دادن به جوانان افزایش یابد، تصریح کرد: باید دفترچه‌ای در اختیار جوانان قرار بگیرد تا در طول سال بتوانند از مراکز معتبر مشاوره استفاده کنند.

گفتنی است، در این نشست درباره طرح ایجاد مرکز جامع توانمندسازی خانواده در راستای تحکیم بنیان خانواده با هدف افزایش ازدواج آگاهانه و پیشگیری از طلاق گزارشی ارایه کردند.

همچنین وضعیت و روند طلاق در استان قزوین و همچنین طرح دبیر شبکه سلامت اجتماعی در خصوص بررسی‌ این معضل با تمرکز بر روی موضوع خیانت به عنوان یکی از دو عامل اصلی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha