اعتبار رسیدگی به محرومان گلستان در سفر استانی رییس جمهور چهار برابر شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه سفرهای استانی به کاهش فقر مطلق کمک می‌کند، گفت: اعتبار رسیدگی مددجویان این نهاد و محرومان استان در سفر دوم رییس جمهور به گلستان چهار برابر شد.

عیسی بابایی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دور اول سفر ریس جمهور به گلستان، ۱۱ مصوبه مربوط به کمیته امداد بود که همه آن‌ها بیش از ۱۲۰ درصد محقق شد.

وی با با تاکید بر این‌که سفر دوم رییس جمهور به گلستان در بخش اشتغال و ساخت مسکن نیز مصوبات خوبی به کمیته امداد اختصاص یافت، ابراز امیدواری کرد: رهآورد این سفر به کاهش فقر مطلق در استان کمک کند.

بابایی در ادامه به برپایی میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و توضیح داد: برای پاسخگویی بهتر به مطالبات و درخواست‌های مددجویان و نیازمندان، میز خدمت به مدت سه روز در کمیته امداد گلستان برپا شد و در مجموع هزار نفر با مراجعه به میز خدمت، مطالبات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: کسانی که موفق به مراجعه حضوری در میز خدمت کمیته امداد نشدند درخواست خود را در قالب مکاتبه به مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور اعلام کردند که تمام تلاش ما رسیدگی به تمامی درخواست‌ها در اسرع وقت است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: در دور اول سفر رییس جمهور ۱۴ هزار و ۵۰۰ گلستانی درخواست‌های خود را به مجموعه کمیته امداد گلستان ارسال کردند که پس از بررسی و رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان، خدمات لازم به متقاضیان ارائه شد.

به گفته بابایی درخواست‌های مردمی سفر رییس جمهور پس از ارجاع در قالب‌های مختلف اعم از اعطای کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه و یا اهدای کالا پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: قرار گرفتن زیر پوشش کمیته امداد، اعطای تسهیلات و پوشش هزینه‌های درمان در صدر مطالبات گلستانی‌ها از رییس جمهور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha