۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85331566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرمربی والیبال نشسته گنبدکاووس: بدون بودجه در لیگ برتر شرکت کردیم

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس گفت: بدون بودجه در لیگ برتر کشور شرکت کرده‌ایم اما امیدواریم وعده مسوولان شهری برای تخصیص اعتبار به تنها نماینده گلستان در این مسابقات محقق شود.

فرشید عاشوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسوولان شهرداری و شورای شهر پیش از شروع لیگ قول دادند اعتبار مورد نیاز تیم را تامین کنند که با همین وعده‌ها، اقدام به جذب بازیکنان کردیم تا از اعتبار ورزش گلستان و گنبدکاووس دفاع کنیم.

وی بیان کرد: با وجود آن‌که والیبال پیشینه طولانی و طرفداران فراوانی در گنبدکاووس دارد اما همه امورات تیم از جمله پیگیری برای جذب بودجه، رایزنی با مسوولان و کارهای اداری را به تنهایی انجام می دهم و در کنار آن، مسوولیت سرمربیگری تیم را نیز بر عهده دارم که انجام همه این کارها، مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده است.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس افزود: اگر امکان واگذاری بخشی از این وظایف به فرد دیگری وجود داشته باشد، انرژی و وقت خود را به طور کامل برای امور فنی خواهم گذاشت و در آن صورت علاوه بر ارتقای عملکرد تیم قول می دهم در هر فصل حداقل یک ملی‌پوش به والیبال نشسته معرفی کنم.

عاشوری ادامه داد: درخواست امسال تیم والیبال نشسته، تصویب ۳۰ میلیارد ریال بودجه از سوی شهرداری است که طبق آخرین توافق، شورای شهر تصویب ۲۰ میلیارد ریال همراه با خرید لباس تیم را پذیرفته است.

وی به شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در بازی مقابل میهمان ذوب‌آهن اصفهان که سرمربی تیم ملی و چند بازیکن اصلی تیم ملی را در اختیار دارد، خوب و آبرومندانه بازی کردیم و حتی یک دست را هم به سود خود تمام کردیم اما نداشتن اعتماد به‌نفس در بازیکنان جوان باعث شد بدون امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس به علاقمندی فراوان والیبال در گنبد اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های افزایش انگیزه در بازیکنان، حضور تماشاگر در بازی خانگی است که باید زمینه آن با انجام تبلیغات محیطی فراهم شود.

عاشوری ادامه داد: بازیکنان تیمش در صورت پرداخت مبلغی از قراردادهای خود، ۲۱ دی ماه با روحیه و انگیزه بهتر در بازی بعدی در خانه مقابل «مهر مولانای چالوس» به پیروزی دست خواهند یافت.

وی افزود: امسال ترتیب تیم والیبال نشسته گنبدکاووس به غیر از «سعید ابراهیمی» بازیکن باتجربه اهل ساری، بومی است و امیدواریم با حضور بازیکنانی مانند محمد نعمتی، آرش خرمالی، مسعود خوجه، ارازمحمد قرنجیک، حکیم مارامایی، عبدالسلیم شعار، امید نظر و وحید بایلری بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس گفت: ذوب آهن اصفهان، مهر مولانای چالوس، پالایش نفت آبادان، مس شهر بابک کرمان به همراه شهرداری گنبدکاووس ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال را تشکیل می‌دهند و احتمال دارد تیم ملی جوانان هم به جمع این تیم‌ها اضافه شود.

به گزارش ایرنا، ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که از جمله آنان می‌توان به فرشید عاشوری، جلیل ایمری، محمد نعمتی، آرش خرمالی و زهرا دانایی توس اشاره کرد.

شهرستان گنبدکاووس که علاقه‌مندان والیبال از آن به عنوان پایتخت این رشته یاد می کنند سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر مردان کشور دارد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته سال گذشته کشور بر سکوی چهارم نشست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha