۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85166430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هفت ورزشکار گلستانی از بخت اعزام به مسابقات پارآسیایی هانگژو برخوردارند
مراسم استقبال از بازیکنان و مربی گنبدی تیم ملی والیبال نشسته ایران

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات وورزش‌های جانبازان و معلولان استان گلستان گفت: هفت بازیکن و مربی رشته‌های والیبال نشسته بانوان و آقایان، دومیدانی و بسکتبال با ویلچر این استان از بخت اعزام به مسابقات پارآسیایی هانگژو برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر شهری روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم استقبال از سه بازیکن و یک مربی گنبدی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان جمهوری اسلامی به خبرنگاران باتبریک کسب مقام قهرمانی والیبال نشسته آقایان و نائب قهرمانی والیبال نشسته بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقزستان، اضافه کرد: بیشتر ورزشکاران جانباز و معلول گلستان اهل گنبدکاووس هستند که در مسابقات برون مرزی برای این شهرستان، استان و کشور ما، افتخارآفرینی می‌کنند.

شهری ادامه داد: همکاری و حمایت مجموعه ادارات و نهادها در گنبدکاووس از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولان جهت اعزام به مسابقات قابل تقدیر است.

هفت ورزشکار گلستانی از بخت اعزام به مسابقات پارآسیایی هانگژو برخوردارند

به گزارش ایرنا، محمد نعمتی و جمال نظری ۲ بازیکن و جلیل ایمری مربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان جمهوری اسلامی و زهرا دانایی طوس بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان از اهالی گنبدکاووس هستند.

همچنین فائزه دیبایی بازیکن تیم ملی دومیدانی و عبدالجلیل قرنجیک بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر از دیگر ورزشکاران جانبازان و معلولان استان گلستان و از اهالی گنبدکاووس هستند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گنبدکاووس هم درحاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: گنبدکاووس ظرفیت بالایی در رشته‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان دارد که یک نمونه آن حضور چهار ورزشکار و مربی در تیم ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان است.

فرشید عاشوری با تاکید برضرورت حمایت همه جانبه در سطح استان و شهرستان از ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس، اضافه کرد: نباید بین ورزشکاران و تیم‌های جانبازان و معلولان با ورزشکاران و تیم‌های سالم در حمایت مالی و تخصیص بودجه، تبعیض قائل شد.

عاشوری ادامه داد: مسوولان متولی و حامیان مالی ورزش گلستان و شهرستان گنبدکاووس باید با افزایش بودجه تیم‌ها و ورزشکاران جانباز و معلول، انگیزه آنها را برای کسب موفقیت و مدال در مسابقات ملی و برون مرزی افزایش دهند.

به گزارش ایرنا، در مراسم استقبال از مربی و سه بازیکن گنبدی عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان که موفق به کسب مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی آسیا شده بودند، فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان، ورزشکاران و پیشکسوتان این شهرستان به همراه رییس و نائب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان گلستان و نیز اعضای خانواده ورزشکاران ملی پوش والیبال نشسته حضور داشتند.

در این مراسم محمد نعمتی و جمال نظری ۲ بازیکن و جلیل ایمری مربی تیم ملی والیبال نشسته که موفق به کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و زهرا دانایی طوس بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان که موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha