روزنامه صهیونیستی: شیوه‌های نبرد حماس باعث افزایش کشته‌های اسراییل شده است

تهران- ایرنا- روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" نوشت که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بهبود شیوه های جنگی خود، باعث افزایش تعداد کشته ها و زخمی های ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از «یدیعوت احرونوت»، این روزها گزارش ‌هایی از محورهای مختلف جنگی در غزه درباره استفاده از تک تیراندازها علیه نظامیان ارتش اسرائیل منتشر شده و به نظر می رسد حماس صبر بسیاری در میدان از خود نشان می‌ دهد.
این رسانه صهیونیستی ادامه داد: حماس شیوه های جنگی خود را بهبود می ‌بخشد؛ موضوعی که منجر به افزایش تعداد کشته ‌ها و زخمی ‌ها در صفوف ارتش اسرائیل شده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه غزه ادامه دارد و نظامیان صهیونیست در رویارویی با رزمندگان مقاومت متحمل خسارات سنگین شده‌اند.

در همین حال، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تصمیم تازه ارتش این رژیم درباره جنگ غزه خبر دادند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش آماده پایان دادن به عملیات زمینی در غزه طی چند هفته است و مرحله سوم، شامل کاهش تعداد نیروها، ایجاد منطقه حائل و تداوم حملات متمرکز است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد. آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند نیز با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

پیش از این نیز، رسانه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: ارتش اسرائیل عملا بر خلاف آنچه تصمیم گیرندگان درباره جنگ غزه و عملیات زمینی اعلام می‌کنند در مرحله سوم عملیات قرار دارد. مراکز مختلف فرماندهی در حال حاضر برای یک تغییر عمده در ژانویه آینده آماده می‌شوند و این تغییرات به بازاستقرار صدها هزار نظامی ذخیره به سبب بار سنگین بر اقتصاد، نظامیان و خانواده های آنهاست.

این رسانه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال مرخص کردن شماری از نظامیان ذخیره است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند: از زمان شروع حمله زمینی در غزه، ۱۵۲ نظامی ارتش اسرائیل کشته شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha