پدر شهیدان "صادقی" سوم دی ماه در ازنا به خاک سپرده می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: "محمدعلی صادقی"، پدر شهیدان "محمدولی" و "علی" پس از سال‌ها فراق فرزندانش بر اثر کهولت سن و بیماری در ازنا دعوت حق را لبیک گفت و فردا یکشنبه سوم دی ماه در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی اظهار کرد: شهید محمدولی صادقی بسیجی و کارمند کمیته امداد بود که سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر به درجه رفیع شهادت رسید و پیکرش سال ۱۳۶۹ به وطن بازگشت همچنین شهید علی صادقی بسیجی و طلبه حوزه علمیه بود که سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

وی افزود: پیکر پدر شهیدان صادقی فردا یکشنبه سوم دی‌ماه با حضور مردم شهیدپرور ازنا در گلزار شهدای این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

پدر شهیدان "صادقی" سوم دی ماه در ازنا به خاک سپرده می‌شود

به گزارش ایرنا، استان لرستان در مجموع ۶ هزار و ۵۵۵ شهید را در دوران رژیم ستمشاهی ، دفاع مقدس و پس از آن تقدیم نظام اسلامی کرده است .

همچنین مردمان این دیار با تقدیم ۱۸ هزار و ۳۴۷ جانباز شامل ۱۱ هزار و ۷۲۴ جانباز تا ۲۴ درصد، پنج هزار و ۷۵۷ جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد، ۶۷۲ جانباز ۵۰ تا ۶۹ درصد و ۱۹۴ جانباز ۷۰ درصد به بالا، ۹۰۰ آزاده، ۱۲۳ هزار و ۵۰۲ رزمنده و ۱۸۷ شهید جاویدالاثر به خوبی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

لرستان دارای ۷۴ خانواده دارای ۲ شهید، ۹ خانواده دارای سه شهید و سه خانواده دارای چهار شهید است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha