بی‌میلی به قدرت باید از شاخصه‌های نامزدهای نمایندگی مجلس باشد

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه در بیان شاخصه‌های مطلوب یک نامزد مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین این شاخصه‌ها، بی‌میلی به کسب قدرت است.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: نامزد واقعی کسی است که به فکر رفع مشکلات مردم باشد و اگر کسی را توانمندتر از خود دید، به نفع وی کنار بکشد.

وی با اشاره به عقب افتادگی‌های موجود کشور در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: وجود همه این چالش‌ها نتیجه میل به قدرت و جاه‌طلبی‌ها و میدان ندادن به رقبای متخصص است.

معلمی تصریح کرد: این در حالی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از کسب مقام فرماندهی گریزان بودند زیرا تنها برای خدمت و دفاع از کیان کشور به جبهه‌ها می آمدند.

امام جمعه تربت حیدریه در ادامه ضمن اشاره به شکست تلاش مذبوحانه دشمن در ایجاد وقفه در توزیع سوخت خودروها گفت: خوشبختانه کارکنان شرکت ملی پخش و پالایش نفت در سراسر کشور و به خصوص کارکنان شرکت منطقه‌ای تربت‌حیدریه به عنوان نخستین شرکت در سطح کشور، مشکل را در همان ساعات اولیه برطرف و سیستم توزیع هوشمند را فعال ساختند.

معلمی در عین حال با اشاره به رسیدن فصل سرما از مردم خواست در مصرف سوخت صرفه‌جویی لازم را لحاظ کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha