امام جمعه تربت حیدریه رسیدگی به ورودی های این شهر را خواستار شد

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه در استان خراسان رضوی با انتقاد از آنچه که ورودی های نامناسب شهر نامید؛ خواستار رسیدگی متولیان امور با هدف زیباسازی و ارتقای مبلمان شهری شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: ورودی‌های نامناسب شهر صدای اعتراض مردم و کسبه اطراف را درآورده‌ است.

وی اضافه کرد: حذف دست اندازهای غیراصولی و رسیدگی به زیبایی و استانداردسازی ورودی های تربت حیدریه باعث رغبت مسافران و رانندگان به عبور از داخل شهر می شود که مزایای اقتصادی زیادی برای مردم منطقه دارد.

اشاره امام جمعه به دست اندازهای غیراستاندارد و نازیبا بودن ورودی های شهر تربت حیدریه در حالی مطرح می شود که حجت الاسلام معلمی سال گذشته نیز از مشکلات و چالش های مدیریت شهری همچون ترافیک و آسفالت نامناسب خیابانها و معابر انتقاد کرده بود.

خطیب جمعه خواستار رسیدگی مسوولان شهرداری و دیگر مدیران شهری به مشکلات تربت حیدریه شد.

تربت حیدریه در کریدور ارتباطی و ترانزیت شرق کشور حلقه اصلی اتصال جاده ای استانهای جنوبی و جنوب شرق کشور به مشهد مقدس است.

تعامل دولت و مجلس ضروری است

امام جمعه تربت حیدریه در بخش دیگری از خطبه های نماز به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت: تاکید ایشان بر همکاری و هم‌افزایی دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور بود که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
معلمی افزود: رهبری همچنین تاکید کردند نمایندگان بدون اعتنا به مدت باقی مانده عمر نمایندگی و اینکه آیا مجددا از سوی مردم انتخاب خواهند شد یا خیر؛ تنها به فکر خدمت و کسب وجاهت از طریق رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha