زمین گیر شدن پنج اراذل و اوباش در فریدونکنار/ باند رسید ساز جعلی در نوشهر متلاشی شد
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری پنج اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در آن شهرستان خبر داد.  

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ حسن هاشم پور در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات واصله از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت، سلب آسایش شهروندان، تیراندازی و نزاع و درگیری توسط تعدادی اراذل اوباش در منطقه صفاییه فریدونکنار رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.

وی، افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی و انجام اقدامات پلیسی؛ محل اختفای متهمان که از اراذل و اوباش شهرستان بابلسر بودند شناسایی شدند.

سرهنگ هاشم پور تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی شهرستان بابلسر و فریدونکنار که با اقدام های هنجار شکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی آلات شرارت غیرمجازاز مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع شدند

زمین گیر شدن پنج اراذل و اوباش در فریدونکنار/ باند رسید ساز جعلی در نوشهر متلاشی شد

دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.

بنابر این گزارش سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‌ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل و اوباش سطح دار، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ساری پس از هماهنگی قضائی وبا انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و وی را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی انواع سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

زمین گیر شدن پنج اراذل و اوباش در فریدونکنار/ باند رسید ساز جعلی در نوشهر متلاشی شد

دستگیری اعضای باند رسید ساز جعلی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای باند رسید ساز جعلی که از طریق اپلیکیشن اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که متهمان پس از مراجعه به فروشگاه‌ها، درخواست مواد غذایی، لوازم خانگی و ... می‌کنند و با ارائه یک رسید بانکی جعلی در موبایلشان، ادعا می‌کردند که پول به حساب فروشندگان واریز شده است ولی پس از گذشت چند ساعت شکات متوجه می‌شدند که پولی به حسابشان واریز نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: مامورین پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص سه کلاهبردار که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه تا کنون به ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از هفت نفر شهروند در نوشهر اقرار و اعتراف کردند، عنوان داشت: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ درویشی از شهروندان خواست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha