۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85327714
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راهداری غرب خراسان رضوی به استقبال زمستان رفت

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85327714
راهداری غرب خراسان رضوی به استقبال زمستان رفت

سبزوار- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: ناوگان ماشین‌آلات این اداره برای انجام عملیات زمستانه در مسیرهای اصلی و فرعی غرب خراسان رضوی آماده شده است.

حسن عابدی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چهارچوب اجرای طرح زمستانه، پنج راهدارخانه در مسیر جاده‌های شهرستان های سبزوار، داورزن و ششتمد تجهیز و آماده‌سازی شده است.

وی افزود: گروه های راهداری مستقر در این راهدارخانه ها در طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده ارتباطی غرب خراسان رضوی، طی ماههای زمستان به زائران و مسافران خدمات ارائه می دهند.

عابدی پور افزود: ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل برفروبی، شن و نمک‌پاشی و ۳۵ راهدار مجرب اجرای طرح زمستانی راهداری را در مسیرهای جاده‌ای شهرستان های سبزوار، داورزن و ششتمد بر عهده دارند و در مواقع لوزم عملیات برف ‌روبی و شن و نمک‌ پاشی را اجرا خواهند کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: این راهدارخانه ها شامل جوادالائمه (ع) واقع در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار - اسفراین در محدوده گردنه "بید و برغمد"، "ثامن" در کیلومتر ۹۰ جاده سبزوار - بردسکن محدوده گردنه "البلاغ"، "آریان" در مسیر جاده قدیم سبزوار - کاشمر، ستاد مرکزی سبزوار و یک راهدارخانه در نمایندگی اداره راهداری داورزن مستقر هستند.

طول مجموع راههای شهری، بین شهری و روستایی شهرستان های سبزوار، داورزن و ششتمد ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر است.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha