۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۱۳
کد خبر: 85327358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای امنیت در یزد برگزار شد

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۱۳
کد خبر: 85327358
یادواره شهدای امنیت در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره شهدای امنیت و حادثه تروریستی راسک صبح چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده شهدا، مردم و مسئولان در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد برگزار شد.

🏴به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی ابتدا یکی از استادان حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان سخنانی درباره نقش مدافعان امنیت کشور ، گفت: اقدامات تروریستی دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده قوی ملت ایران در تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.

حجت‌الاسلام "مرتضی وافی " با بیان اینکه حادثه تروریستی اخیر در راسک بار دیگر ماهیت دشمنان را نشان داد، افزود: امنیت و عزت ایران در سایه تلاش مخلصانه مدافعان امنیت بدست آمده است و باید آحاد جامعه حافظ ارزش‌های معنوی نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی باید با درایت و همت مضاعف، راه شهدا و اهداف مقدس آنها را با تلاش و خدمت بیشتر به مردم پیگیری کنند که رسالتی انقلابی و اقدامی جهادی و بسیار حیاتی است.

همچنین در ادامه این مراسم، برنامه مداحی و عزاداری توسط ذاکران اهل بیت عصت و طهارت (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان با اهداف و آرمان شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha