۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85327138
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار انصارالله یمن به ائتلاف دریایی غربی حامی اسرائیل
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش انصار الله یمن با هشدار به ائتلاف دریایی غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی، مبنی بر هر گونه حماقت در زمینه حمله به یمن یا گسترده کردن تنش، تأکید کرد ناوچه‌های غربی و پایگاه‌های نظامی در ساحل غربی دریای سرخ نتوانسته مانع عملیات ارتش و مقاومت یمن شود.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، «محمد عبدالسلام» با هشدار به «اسرائیل»، آمریکا و کشورهای غربی درباره پیامدهای تنش آفرینی در منطقه گفت: آنها قادر به مدیریت پیامدهای حماقت‌های احتمالی‌شان نخواهند بود.

وی افزود: مواضع کشورهای عربی و آفریقایی ساحل دریای سرخ تاکنون مثبت کرده است.

سخنگوی انصار الله تأکید کرد: ملت یمن در کنار رهبری خود برای مقابله با یاوه گویی‌های اشغالگران ایستاده است و نمی‌توان پذیرفت که هیچ کدام از یمنی ها مدافع رژیم صهیونیستی باشند.

محمد عبدالسلام با اشاره به اینکه برای کمک به فلسطین اشغالی، باید همکاری موشکی، پهپادی و عملیات دریایی انجام داد، تصریح کرد: تجاوز به فلسطین، ایجاب می کند هر انسان آزاده ای برای رویارویی با این گردنکشی و تجاوز مقابله کند.

سخنگوی انصار الله یمن تأکید کرد: عملیات مقاومت با روند کنونی رو به افزایش خواهد بود و ممکن است با توجه به شرایط نظامی میدانی، گسترش یابد.

محمد عبدالسلام ائتلاف دریایی چند کشور غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی را ضعیف و نوزادی مرده دانست و گفت: فقط کشتی هایی با مقصد سرزمین های اشغالی یا کشتی های متعلق به رژیم صهیونیستی هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی انصار الله یمن خاطرنشان کرد: ائتلاف دریایی غربی در حمایت از ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین غیر قابل قبول و توجیه ناپذیر است و تشکیل این ائتلاف تأثیری در عملیات یمن نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha