هیات‌های اندیشه‌ورز در راستای رفع چالش‌های نخبگان تشکیل شد

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تشکیل «هیات‌های اندیشه‌ورز در راستای احصا چالش ها و موانع» و «هسته‌های مساله‌محور نخبگانی» و «مشارکت در برگزاری برنامه‌های بازدید نخبگان از مراکز علمی و تحقیقاتی ارتش به منظور ایجاد امید و انگیزه»، «تکریم و الگوسازی از مفاخر ارتش» را از جمله زمینه‌های همکاری این بنیاد و ارتش عنوان کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به منظور بررسی زمینه‌ همکاری‌های مشترک برگزار شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در این نشست، ضمن تشکر از همکاری کانون ارزیابی ارتش در فرایند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به بیان زمینه های همکاری بنیاد و ارتش پرداخت.

سید افقهی تشکیل «هیات‌های اندیشه‌ورز در راستای احصا چالش ها و موانع» و «هسته‌های مساله‌محور نخبگانی»، «مشارکت در برگزاری برنامه‌های بازدید نخبگان از مراکز علمی و تحقیقاتی ارتش به منظور ایجاد امید و انگیزه»، «تکریم و الگوسازی از مفاخر ارتش» و همچنین «ساخت مستندهای مفهومی درباره مفاخر و نخبگان دفاع مقدس» را از جمله زمینه‌های همکاری بنیاد ملی نخبگان و ارتش برشمرد.

هیات‌های اندیشه‌ورز در راستای رفع چالش‌ها تشکیل شد

در ادامه این نشست، امیر موسوی فرمانده ارتش به بیان نقش اثرگذار نخبگان در پیشبرد اهداف ارتش پرداخت و به کارگیری نخبگان و رفع موانع موجود برای جذب آنها را ضروری دانست.

وی گفت: در راستای رفع موانع جذب و تسریع این امر، پیگیری‌های ویژه‌ای از دفتر ریاست‌جمهوری انجام و گزارش هایی نیز در این خصوص به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال شده است.

فرمانده ارتش در ادامه بر پیگیری موارد مطرح شده در این نشست تا حصول نتیجه تاکید کرد واز رییس کانون ارزیابی ارتش خواست با برگزاری جلسات مشترک فی ما بین، بستر مناسب برای عملیاتی شدن مسائل مطروحه فراهم شود.

براساس گزارش بنیاد ملی نخبگان، تقدیم سه جلد از مجموعه هنرنامه‌های مفاخر کشور به فرمانده ارتش توسط یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان به فرمانده ارتش پایان بخش این دیدار بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha