۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85326553
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح ایجاد اتاق مادر و کودک در حمایت از خانواده در پاکدشت 

پاکدشت-ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت گفت: اجرای طرح تبلیغات شهری و ایجاد اتاق مادر و کودک در جهت حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت در شهر از اولویت های شهرداری است.

فرامرز مولایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت در روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای اجرای مواد ۲۲ و ۳۲ قانون جوان سازی جمعیت، شهرداری پاکدشت نیز همگام و همراه با سایر شهرداری ها اقدام به نصب بیلبوردهای شهری و ایجاد اتاق مادر و کودک کرده است.

مولایی ادامه داد: سه اتاق کودک و مادر در پارک بانوان ، سرای محله البرز و سرای محله شهدای یبر احداث شد.

اجرای طرح ایجاد اتاق مادر و کودک در حمایت از خانواده در پاکدشت 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پاکدشت همچنین از دیوار نگاریهای سطحَ شهر ( پارک خانواده، خاتون آباد و حصار امیر ) خبر داد و تصریح کرد: با هدف فرهنگ سازی در خصوص فرزند آوری دیوارنگاری ها ادامه خواهد داشت.‌

به گفته مولایی نصب المان خانواده پرجمعیت در پارک خانواده معلم از دیگر اقدامات شهرداری پاکدشت در این حوزه بوده است.

وی از حمایت های بی دریغ حسین زارعی سرپرست شهرداری و همچنین رییس و اعضای شورای شهر و معاونت خدمات شهری و روابط عمومی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: شهروندان فهیم نسبت به این امر خطیر مسئولیت تاریخی خود را ایفا کنند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha