۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85326435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: تفکر دفاع از مظلوم را در جامعه تبلیع کنیم

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان گفت: معلمان و مسئولان وظیفه دارند تا تفکر دفاع از مظلومان و انزجار از ظالمان را در جامعه تبلیغ کنیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز سه شنبه در نشست فصلی مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان افزود: امروزه مردم با استفاده از دانش‌ و تجربیات دیگران می‌توانند به راحتی مسائل را تفکیک کنند و مسیر صحیح خود را در زندگی بیابند.

وی محور اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش را تربیت دانش‌آموزان توانمند و پویا برای جامعه دانست.

این مسئول با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان در جامعه خاطرنشان کرد: معلمان و تمام کسانی که دانش‌آموزان آنها را الگوی خود قرار می‌دهند وظیفه دارند به درستی دانش‌آموزان را هدایت کنند و پشتیبان دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها باشند تا آنها علاوه بر کشف هدف خود، در راه رسیدن به آن نیز ثابت قدم باشند و اگر در مسیر خود ناامید شدند، دست از تلاش برندارند.

فرماندار بهارستان یادآور شد: محور اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش، کشف استعدادهای دانش‌آموزان و استفاده از آنها است؛ دانش‌آموزان بدانند که اگر استعدادی دارند ما حامی و پشتیبان آنها در مسیر موفقیت هستیم.

نوحی به دانش‌آموزان توصیه کرد در تمام مراحل زندگی خویش، دستورات خداوند متعال را اجرا کنند زیرا راه خداوند، راه دست‌یابی به فضائل اخلاقی است.

این مسئول ضمن اشاره به خشونت دشمنان اسلام اظهار داشت: امروزه جهان درگیر بی‌عدالتی‌ها و نابرابری‌های بسیاری شده است و تمام این خشونت‌ها، نشان‌دهنده ضعف ایمان مردم و کم توجهی به دستورات خداوند است؛ مسلمانان همواره در تمام عرصه‌ها فعال هستند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند تا بتوانند از دین، جامعه و خانواده خود حفاظت کنند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha