۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85224492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: با تولید محتوای مناسب با هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله کنیم

بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه، دشمن، حوزه تعلیم و تربیت و نسل نوجوان و جوان مارا هدف قرار داده است، گفت: ما هم باید با تولید محتوای مناسب، به مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن بپردازیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز یکشنبه در نشست شوراهای آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ شهرستان بهارستان تاکید کرد: نباید با غفلت از تعلیم و تربیت در مدرسه، آن را در فضای مجازی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه نه فقط آموزش و پرورش بلکه شورای آموزش و پرورش متولی امور است، اظهار داشت: این شورا باید تصمیم های لازم را برای هماهنگی امور و برنامه ریزی های لازم اتخاذ کند.

این مسئول جمهوری اسلامی را ثمره خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید خواند و خاطرنشان کرد: کسانی که در آموزش و پرورش هستند باید جایگاه خود را قدر دانسته و نقش الگویی و تربیتی خود را حفظ کنند.

فرماندار بهارستان رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال را یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه آموزش و پرورش برشمرد و یادآور شد: در بهارستان نیز برای اولین بار، ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه همزمان در حال احداث و ۱ سالن ورزشی و چمن مصنوعی در محوطه مدارس در حال تکمیل که در تاریخ شهرستان بی نظیر است.

نوحی با تأکید بر لزوم ساماندهی و شاداب سازی مدارس، افزود: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و جشن های ربیع، انتظار داریم مدارس در این زمینه پیشقدم شده و نسبت به برگزاری جشن های متناسب اقدام کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است و باید نسبت به ایجاد امید و شور و نشاط اجتماعی در بین آنها بویژه رأی اولی ها که عمدتاً از بین دانش آموزان هستند، اقدام کنیم.

در این جلسه مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ از مصوبه های جلسه قبل و پیگیری آنها گزارشی ارائه کردند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha