قاچاقچی گوشی تلفن همراه بیش از هشت میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به قاچاق ۱۵ دستگاه گوشی آیفون کرده بود، به پرداخت هشت میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی کشف هفت دستگاه گوشی آیفون ۱۵ قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال از یک واحد صنفی فروش تلفن همراه، پرونده ای در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک گمرکی معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط گوشی های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران انتظامی استان گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد صنفی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

نجف زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha