قاچاقچی ارز در ارومیه بیش از ۱۷ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی ارزی که قصد داشت ۴۰ هزار یورو را از کشور خارج کند، به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کشف ۴۰ هزار یورو ارز قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرونده ای در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: قاضی شعبه نیز پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرذ.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه ارزهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

نجف زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha