میزان جذب اعتبارات سفر دور اول رئیس جمهور به ۹۱ درصد رسید

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر دور نخست رئیس جمهور به استان به زودی به استان ابلاغ می شود و تاکنون ۹۱ درصد میزان اعتبارات سفر دور نخست تخصیص یافته است.

به گزارش روز شنبه استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده اظهار کرد: البته دستگاه های اجرایی باید تعهدات خود در سفر دور اول دولت را کنترل و مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: پرونده اعتبارات تخصیص یافته سفر دور اول دولت به استان در حال تکمیل و بسته شدن است و در صورتی که اعتبارات اداره ای تخصیص پیدا نکرده است موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شود.

احمدزاده عنوان کرد: کم کاری برخی دستگاه های اجرایی برای جذب بودجه های سفر قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه مدیران اعتبارات را از تهران پیگیری کنند، ادامه داد: تلاش استانی برای جذب اعتبارات از مرکز کشور یک امر ضروری است و کم کاری مدیران در یان زمینه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور جدای از تعهدات وزارتخانه ها است و وزارتخانه ها باید ردیفی تحت عنوان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح سند تحول روستایی در راستای جزء یک بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: ۵۲۷ روستا در سطح استان مشمول اجرای این طرح می شوند.

سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد که در مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد، ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha