۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85323024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحاد جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است

ایلام - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت: اتحاد و انسجام جبهه مقاومت باعث استیصال و سردرگمی اسرائیل و آمریکا و شکست این رژیم های جنایتکار در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی" در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: گروه های مبارز عراق، یمن، لبنان و فلسطین از جهت های مختلف به مصاف رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا رفته اند و یمنی ها در کرانه های دریا، رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده اند.

وی افزود: قدرت و ایستادگی ایران به برکت خون شهدا و دفاع مقدس به کشورهای منطقه منتقل شد و جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و زیاده خواهی های آمریکا تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: جنایات رژیم منحوس اسرائیل چهره خونخوار این رژیم را به دنیا نشان داد و حمایت های گسترده مردمی از فلسطین شکل گرفت هرچند رسانه های امپریالیسم جهانی جای حق و ناحق را تغییر داده اند اما مردم دنیا دیگر آگاه شده اند.

وی یادآور شد: جبهه مقاومت، اسلام خواهی و وحدت مسلمانان را به دنیا نشان داد و مقاومت مردم مظلوم غزه به اسلام و انسانیت عزت و اقتدار بخشید و موجب شکست اسرائیل شده است.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی مکرمه بانی جهاد تبیین و دفاع از جایگاه ولایت فقیه است و در دورانی که جاهلان جنگ شناختی و هجمه های سنگینی را علیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) راه انداختند حضرت زهرا (س) با سخنرانی های مستدل خود از ولایت فقیه دفاع کرد.

اتحاد جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است

وی تاکید کرد: اکنون هم دشمن یک جنگ شناختی وسیع را علیه جوانان و نوجوانان مردم ایران آغاز کرده تا نسل جدید را نسبت به انقلاب، اسلام، دفاع مقدس و شهدا دچار تشکیک کند و باید در راستای خنثی سازی این جنگ شناختی، جهاد تبیین در فضای مجازی شروع شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به تشییع پیکر شهدای گمنام در این استان اشاره کرد و افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهدا در روز یکشنبه و با حضور پرشور همه مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام صورت می گیرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح (ره) گفت: این شهید بزرگوار در مقطعی حساس بانی اتحاد حوزه و دانشگاه شد و وحدت حوزه و دانشگاه هجمه ها و دیسیه های دشمنان را خنثی کرد و اعتلای توامان علمی و دینی کشور را در پی داشت.

اتحاد جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است

خطیب موقت نماز جمعه ایلام خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیق باعث بالندگی و اقتدار علمی و دانش کشور می شود و ایران اسلامی در زمره ۱۶ کشور برتر دنیا در حوزه تولیدات علمی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha