روایت داوری از آخرین دیدار زنده‌یاد مشحون با جامعه بسکتبال

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مشحون آنقدر بزرگ و مردمی بود که در مراسم وداع با وی، مدیران و مسوولان کنونی و قبلی برای خداحافظی با او آمده بودند.

جواد داوری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه درگذشت مشحون اتفاقی ناگواری بود که همه ما و جامعه بسکتبال را به شوک برد، باورکردنی نبود که در یک روز و در عرض کمتر از ۲ ساعت همه چیز از دست برود و مردی بزرگ و مدیری لایق را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: مشحون مدیری لایق‌، مدبر و یک پدر مهربان برای همه ما بود، او نسلی را هدایت کرد که بیشترین افتخارات بسکتبال با او به دست آمد. مدیری که به سلامت و صداقت مشهور و معروف بود و در صحبت‌هایش به صداقت و سلامت کاری تاکید داشت. امیدوارم این دو مقوله را سرلوحه خود قرار دهیم و بتوانیم راه او را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال یادآورد شد: مشحون آنقدر بزرگ و مردمی بود که در مراسم وداع با وی، مدیران و مسوولان کنونی و قبلی برای خداحافظی با او آمدند، این مراسم زیبنده نام محمود مشحون بود.

مرحوم مشحون در آخرین مصاحبه خود با ایرنا گلایه‌هایی از نبود خانه بسکتبال داشت. داوری در این خصوص و اینکه برای احداث فضایی جدید رشته چه تمهیداتی در دستور کار فدراسیون است، پاسخ داد: این حق بسکتبال نیست و مشحون به درستی آن را مطرح کرده است اما خدا را شاکریم که بسیاری از موانع و مشکلات حل شده و تمام تلاش ما این است که در سال جاری کلنگ احداث سالن جدید بسکتبال را به زمین زده و کار اجرایی را آغاز کنیم تا بتوانیم دین خودمان را به بسکتبال و محمود محشون به نوعی ادا کنیم.

روایت داوری از آخرین دیدار زنده‌یاد مشحون با جامعه بسکتبال

وی ادامه داد: بحث توسعه زیرساخت‌ها یکی از مباحث مهم در ورزش است و به دنبال آن هستیم تا این مهم به سرانجام برسد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدار جامعه ورزش با رهبری گفت: زمانی که قرار شد خدمت حضرت آقا برسیم با محشون تماس گرفتم و از وی برای حضور در این دیدار به صورت خاص دعوت کردم، خیلی خوشحالم که در این دیدار فرصتی دست داد تا بعد از ۷ سال مدیران و جامعه بسکتبال همدیگر را دیدند و محشون از این جریان خیلی خوشحال بود.

داوری به آخرین حضور محشون در زمین بسکتبال هم اشاره کرد و یادآور شد: در جریان دیدار دو تیم مهرام و شهرداری گرگان شاهد حضور این مرد بزرگ بودیم و از سال‌ها تلاش‌های بی‌وقفه او در بسکتبال تقدیر شد، ما همه شاگرد مردی هستیم که بیشترین و مهمترین افتخارات بسکتبال با مدیریت او رقم خورد و امیدوارم خدا به همه ما کمک کند تا این راه را ادامه دهیم.

وی گفت: یکی از مباحثی که باید روی آن تمرکز داشت و در همین راستا حرکت می‌کنیم به بحث توسعه و پشتوانه‌سازی بسکتبال باز می‌گردد، باید از پایه شروع کنیم و با سرمایه‌گذاری آینده بسکتبال را تضمین کرد. کاری که الان شروع شده اما نیاز به کمی صبر دارد تا به نتیجه برسد. تیم ملی هم تغییراتی داشته و قصد داریم در آینده‌ای نه چندان دور، دوباره به جایگاه خودمان در بسکتبال آسیا باز گردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha