۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85320289
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش «لبخند احسان» در خراسان‌شمالی آغاز شد + فیلم

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان‌شمالی گفت: اجرای پویش «لبخند احسان» به همت بنیاد احسان در قالب خدمات رایگان دندانپزشکی از امروز (سه شنبه) در استان آغاز شد.

محمدنبی شکیبایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پویش با همکاری آموزش و پرورش خراسان شمالی و با هدف سلامت دهان و دندان دانش آموزان دختر مناطق حاشیه نشین استان اجرا می شود.

وی افزود: تمامی خدمات دندانپزشکی همچون ویزیت، عصب کشی و ترمیم در این پویش رایگان است و در مرحله نخست حدود ۲۰۰ دانش آموز دختر از این خدمات بهره مند می شوند.

به گفته شکیبایی؛ بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یک میلیارد ریال برای ارایه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان دختر مناطق کم برخوردار استان در نظر گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: پویش «لبخند احسان» در مراحل بعدی گسترش خواهد یافت و سعی می شود نیازمندان زیادی از خدمات دندانپزشکی بهره مند شوند.

شکیبایی یادآورشد: جامعه هدف پویش لبخند از سوی گروه‌های جهادی شناسایی و به رابطان مربوط معرفی و اقدامات لازم دندانپزشکی برای آنها انجام می‌شود.

وی گفت: خیران و نیک اندیشان نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت و موجب ارایه خدمات بیشتری به نیازمندان شوند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفر حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha