تمسک نوجوانان و جوانان به قرآن سبب شکوفایی کشور خواهد شد

تهران- ایرنا- رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از مردم و مسئولان استان خراسان شمالی به لحاظ برگزاری خوب و در شان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد گفت: تمسک نوجوانان و جوانان به کلام الله مجید در تمامی آیین زندگی سبب رشد و شکوفایی کشور خواهد شد.

حمید مجیدی‌مهر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه مطمئن هستم که همگان با آشنایی با قرآن و تعلیمات حیات بخش اسلام، راه سعادت و خوشبختی را می‌پیمایند، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان عزیز کشورمان در سایه قرآن می‌توانند در آینده افرادی دانشمند، پیشگام، پاک، مؤمن و پرتلاش باشند زیرا که آینده کشور به دست با کفایت مردم قرآنی ساخته می‌شود، به شرط اینکه همواره در سایه هدایت‌های قرآن گام بردارید.

تمسک نوجوانان و جوانان به قرآت سبب شکوفایی کشور خواهد شد

وی در ادامه از حمایت های بی دریغ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری اینگونه آیین های معنوی که سبب ترغیب و تشویق جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان به سمت قرآن کریم خواهد شد، از مردم، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خراسان شمالی بخصوص شهر بجنورد قدردانی کرد.

مجیدی‌مهر همچنین با تبریک به شرکت کنندگان در این آیین معنوی به خصوص عزیزانی که توانستند با تلاش و زحمات شبانه روزی خود موفق به کسب رتبه شدند، تصریح کرد: کلام نورانی حق تعالی و دستورالعمل های جاودانی سعادت بشر در این کتاب الهی حلقه اتصال مسلمانان جهان است.

تمسک نوجوانان و جوانان به قرآت سبب شکوفایی کشور خواهد شد

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شرایط مسلمین جهان در برابر هجوم های بی‌رحمانه دشمنان که نیازمند اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر هستند، بیان داشت: بهترین راه ممکن گرد هم آمدن کلام نورانی خداوند است که همان حبل‌الله و رشته محکم الهی است که تمام دل ها را به هم وصل می کند و در آیه شریفه ۱۰۳ سوره آل عمران به آن دعوت نموده و می‌فرماید: «وَاعتَصمَوا بِحَبلِ الله جَمیعَاً وَ لا تَفَرَّقوُا» اعتصام به حبل‌الله همان تمسک عمومی به تعلیمات این کتاب بزرگ است.

مجیدی مهر تاکید کرد: آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان به این کتاب بزرگ همگان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه کرده و تلاش آنان برای تخریب مبانی اعتقادی و اخلاقی بی ثمر خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha