فیلم| جمعی از متقاضیان مسکن مهر چالوس: از سال ۱۳۸۶ تاکنون صاحب خانه نشده‌ایم

نوشهر - ایرنا - شماری از متقاضیان مسکن مهر فرج آباد چالوس در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفتند : از سال ۱۳۸۶ تا کنون با وجود پرداخت مبلغ مورد نظر خواسته شده هنوز صاحب خانه نشده ایم و از دولت مردمی سیزدهم انتظار داریم به مشکلاتمان رسیدگی کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، این تعداد از متقاضیان با برشمردن مشکلات فراروی خانه های مسکنن مهر فرج آباد چالوس از نماینده عالی دولت در مازندران خواستند تا نسبت به رفع چالش های این متقاضیان تدابیر ویژه ای اتخاذ کند.

در این پیوند، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر مشکل دار مربوط به ادوار گذشته در این استان وجود دارد که در حال رفع نواقص این واحدها هستیم.

علی دیوسالار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : عمده مشکلات این واحدهای مسکونی بخشی در حوزه فاضلاب، اختلاف در پرداخت هزینه های اضافی میان پیمانکاران و. ‌.‌ بوده است.

وی اظهار کرد : یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر عمده آن به نقاط شرقی و مرکزی استان است که بیشترش خودمالکی و به شکل تعاونی های سه جانبه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: امروز عزم و اراده دولت مردمی سیزدهم آن است پرونده مسکن مهر را در این استان مختومه و به سرانجام برساند.

دیوسالار افزود : مجتمع ۸۰ واحد مسکن مهر فرج آباد چالوس هم جزو طرح های تمام شده محسوب شده چرا که بارها از این مجتمع بازدید به عمل آمده است اما به هر شکل رضایت مندی متقاضیان موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسول استانی گفت : به عنوان نمونه مجتمع بیش از ۲۰۰ واحدی مسکن مهر نیرنگ نوشهر یکی از چالش های آن که سال ها ساکنان آن ها اعتراض داشتند سرریز فاضلاب آن بود که طی یکسال گذشته با صرف بیش از ۱۰ میلیارد ریال این مشکل بر طرف شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

فیلم| جمعی از متقاضیان مسکن مهر چالوس: از سال 1386 تاکنون صاحب خانه نشده‌ایم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha