وضعیت جسمی همیار مصدوم در آتش‌سوزی جنگل تنکابن رو به بهبودی است

نوشهر - ایرنا - رییس بیمارستان شهید رجایی تنکابن گفت : روند جراحی جمجمه همیار طبیعت مصدوم شده در آتش سوزی جنگل دوهزار این شهرستان رو به بهبودی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، بخشی از جنگل منطقه دوهزار تنکابن "ملج مالانگاه " روز یکشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد و پس از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه نیروهای یگان حفاظت، حفاظت محیط زیست، افراد کوهنورد، بسیج، سپاه و اعزام بالگرد برای آب پاشی و بارندگی در نهایت روز سه شنبه هشتم آذر ماه این آتش مهار و خاموش شد.

در مهار و خاموش کردن این آتش سوزی بنا به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری دست کم ۴۰۰ نفر حضور داشتند که در میان آنان "مرتضی امانپور " یکی از همیاران از اهالی روستای "برسه تنکابن" در حال مهار آتش در ارتفاعات دوهزار پس از سقوط به پایین دست از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدید شد و سرانجام با حضور کادر پزشکی، امدادگران هلال احمر برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شد.

وضعیت جسمی همیار مصدوم در آتش‌سوزی جنگل تنکابن رو به بهبودی است

در این ارتباط ابراهیم ناظریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مصدوم در همان روز پس از انتقال به این بیمارستان به بخش مراقبت های ویژه منتقل و عمل جراحی جمجمه از سوی پزشکان جراح در این شهرستان روی وی انجام گرفت.

وی اظهار کرد : امانپور پس از چهار روز عمل جراحی امروز قرار است به بخش عمومی منتقل شود و روند درمان مجروحیت وی در ملاقات ها و گزارش ها رو به بهبودی گزارش شده و مشکلی ندارد و پیش بینی می شود مدت سه روز آینده هم از این بیمارستان مرخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha