عصبانیت مورینیو از تساوی رم در ژنو:« انگار برخی بازی را جدی نمی‌گیرند!»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آاس رم پس از تساوی برابر سروت سوئیس در لیگ اروپا، به انتقاد از شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آاس رم در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا، شب گذشته برابر تیم سروت سوئیس به تساوی یک – یک رسید.

رم با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه G و پشت سر اسلاویاپراگ ۱۲ امتیازی قرار گرفت.

تساوی رم درژنو، عصبانیت و نارضایتی ژوزه مورینیو را به همراه داشت، به طوری که این سرمربی پرتغالی در نشست خبری پس از این دیدار به شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

عصبانیت مورینیو از تساوی رم در ژنو:« انگار برخی بازی را جدی نمی‌گیرند!»

مورینیو با اشاره به عملکرد برخی بازیکنان رم در این دیدار گفت: برخی در بازی در تمام تلاش خود را می‌کنند اما برخی دیگر بازی را جدی نمی‌گیرند!

سرمربی آاس رم به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما موقعیت‌های مهمی داشتیم، اما شروع نیمه دوم چیزی بود که اغلب برای ما اتفاق می افتد. حیف است که در بین دو نیمه در رختکن دوربین وجود ندارد، زیر من هر بار به آنها می‌گویم که حریفانی که در خانه بازی می‌کنند جلوی دروازه را کامل می‌بندند و این یک واکنش طبیعی است، چیزی است که ما انتظار داریم.

وی افزود: ما در نگرشی که برای برای این مسابقه داشتیم سطحی‌نگر بودیم. بازیکنانی هستند که با یک نمایش سطحی، فرصت اینکه خودشان را ثابت کنند، از دست می‌دهند.چند نفری هستند که روی نیمکت هستند و در سری آ با نگرش عالی به میدان می آیند، سپس در لیگ اروپا با این نگرش سست به میدان می آیند.

رم در صورت کسب مقام دوم گروه، در مرحله پلی آف ماه مارس مقابل یکی از تیم‌هایی که در گروه های لیگ قهرمانان اروپا سوم شده است، خواهد رفت.مورینیو در این باره یادآور شد: بازی برابر تیمی که از لیگ قهرمانان حذف می‌شود دشوار خواهد بود.

سرمربی رم درباره اینکه آیا بازیکنانی که عملکرد ضعیفی داشته‌اند، بهای آن را با نیمکت‌نشینی خواهند پرداخت، گفت:هیچ کس هزینه آن را پرداخت نخواهد کرد. گواردیولا می تواند این کار را انجام دهد، اگر از یکی راضی نباشد، با او خداحافظی می کند، او را بیرون می‌گذارد و بازیکن دیگری را انتخاب می‌کند. من نمی ‌وانم این کار را اینجا با توچه به بازیکنانی که در اختیار دارم انجام دهم. من فقط می‌توانم سعی کنم هر روز در تمرینات آنها را شماتت کنم تا بهترین نتیجه را از این گروه بگیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha