۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85307819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاریو: در عملیات قدس یک رئیس دادگاه خاخام‌ها کشته شد

تهران - ایرنا- روزنامه صهیونیستی معاریو بعد از ظهر امروز هویت یک نفر از کشته های عملیات شهادت طلبانه مبارزان فلسطینی در قدس اشغالی را فاش کرد و نوشت که در این عملیات، یک رئیس دادگاه خاخام ها کشته شد.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که در عملیات تیراندازی امروز در شهر قدس، ایمالک واسرمن رئیس دادگاه خاخام ها در منطقه اشدود کشته شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کردند که در عملیات تیراندازی در قدس سه صهیونیست کشته شده‌اند.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حال ۵ نفر از زخمی شدگان این عملیات وخیم گزارش شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت نیز اعلام کرد که سه فلسطینی مجری این عملیات به شهادت رسیده اند.

این درحالی است که منطقه غور اردن در کرانه باختری بعد از ظهر امروز نیز شاهد عملیات شهادت طلبانه دیگری بود که به گفته منابع صهیونیست، در جریان آن دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

منابع فلسطینی از شهادت مجری عملیات ضدصهیونیستی در غور اردن خبر دادند و اعلام کردند که وی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی گذرگاههای شرق نابلس و اغوار را بستند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که با شهادت یک جوان فلسطینی در بیتونیا در رام الله به نام «فادی موید بدران» (۲۱ ساله)، شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری به ۴۵۷ نفر افزایش یافته است.

همچنین از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در 15 مهرماه نیز تاکنون ۲۴۹ فلسطینی در کرانه باختری و قدس شهید شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha