۱۴۰ گروه جهادی و مردمی البرز برای  بررسی مشکلات وارد میدان شدند

کرج - ایرنا - دستار ویژه استاندار البرز در مردمی سازی دولت اعلام کرد: ۱۴۰ گروه مردمی در آستانه سفر رییس جمهور به البرز قالب رویداد توان برای بررسی مشکلات استان وارد میدان شده اند.

"میلاد بوئینی " روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح رویداد توان در البرز در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبرمعظم انقلاب مردم را درحل مسایل مختلف عمرانی ، زیرساختی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی کلید اصلی می دانند و بر همین اساس رویداد توان برای استفاده از ظرفیت تشکل ها و نخبگان در البرز آغاز به کار کرده است.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در عرصه تصمیم سازی ، تصمیم گیری و اجرا در رویداد توان که پیش از سفر دوم رییس جمهور به استان ها برگزار می شود مدنظر قرار گرفته است .
بوئینی افزود: این ۱۴۰ گروه مردمی و جهادی شامل خیریه ها، تشکل های غیردولتی و گروه های مردمی مساجد هستند که با فراخوان استانداری البرز و شورای عالی جهاد سازندگی در رویداد توان حضور یافته اند .

۱۴۰ گروه جهادی و مردمی البرز برای  بررسی مشکلات وارد میدان شدند

وی یاد آورشد: این گروه های مردمی با مسوولان دولتی استان نشست برگزار می کنند و نتایج نشست ها در مصوبات سفر استانی رییس جمهور مورد توجه ویژه قرار می گیرد .
بوئینی گفت: موضوعات کلی اشتغال، عمران، زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد و صنایع خلاق از سوی این گروه ها مورد توجه قرار خواهد گرفت ..

دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز به زودی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha