۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85307601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای شمالی در بوشهر تداوم دارد/ ثبت دمای ۱۰ درجه در جم

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، وزش بادهای شمالی در این استان تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

"پیام مساعدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده سواحل استان به تناوب متلاطم، در نوار ساحلی وزش باد و غبار محلی و در برخی نقاط غیر ساحلی مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می شود از روز یکشنبه با کاهش تدریجی سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا پایان هفته آرام باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، طی ساعت‌هایی با وزش باد و فردا در برخی نقاط غیرساحلی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل استان با سرعت ۱۴ تا ۴۴ و امروز تا پایان وقت گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده همچنین ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و امروز تا اواخر وقت در فراساحل جنوبی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۰، مد اول ساعت ۱۰:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۲۶ و جم با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha